21-Jan-2024, 08:35 PM
(21-Jan-2024, 08:25 PM)365cycle schreef: Is dat zo? Vind het voor lang niet alle fietsen gelden nl.
Waarom zou je nog een Milan kopen nu de Bülk bestaat?
Waarom zou je nog een Mango kopen nu de Strada bestaat?
Waarom zou je nog een Strada kopen nu de DF bestaat?
Waarom zou je nog een DF kopen nu de Tuna bestaat?
Waarom zou je nog een Quest kopen als de Quest III eenmaal bestaat?
Ik kan in alle gevallen nog minimaal een paar redenen bedenken, in geval van de Milan en de Quest zelfs redenen die voor mijzelf doorslaggevend zouden kunnen zijn.
Dat DF dat van zijn eigen ontwerpen niet vindt zegt vooral iets over in hoeverre hij z'n eigen ontwerpen als tijdloos ziet.
In het geval van de Mango/Strada vind ik dit eigenlijk wel gelden. En ik niet alleen. Toen de Strada kwam stortte de verkoop van de Mango in.
Een Strada is meer een relaxte vm dan de DF. Deze vind ik onvergelijkbaar.
Ik denk dat een Tuna ook meer te bieden heeft dan een DFxl. Een gewone DF is kleiner en heeft dus een ander publiek.
Een MilanSL vind ik totaal anders dan de Bülk. Idem als de DF. De SL is veel kleiner dan de Bülk.
Dhr. DF schreeuwt vooral. Ik neem alles wat hij zegt/schrijft met een enorme bak zout.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler