22-Jan-2024, 01:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Jan-2024, 01:20 PM door Hardloper.)
(21-Jan-2024, 10:58 PM)365cycle schreef: Zou Jan die vrijheid echt hebben denk je? DF blijft een goede ontwerper, zijn modellen zijn populair en zitten over het algemeen goed in elkaar.In Tsjechië zit nog een fabriek (WAW) en in Australië (Trisled ofzo) denk ik. Maar waarschijnlijk is de markt niet zo goed dat er nog een extra fabriek kan komen. Bluevelo ofzo is niet voor niets omgevallen.
Ík zou er geen zaken mee gaan doen. Maar DF heeft ook meegeholpen om die fabriek op te tuigen. Willen we met de huidige aantallen twee fabrieken? Ik denk het niet.
(22-Jan-2024, 07:18 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik denk dat hij niet meer anders kon toen bleek dat de Snoek erg snel was en bovendien super populair onder de wedstrijdrijders.
Opeens was er weer een velomobiel.nl-race-vm, terwijl dhr. DF zijn naam graag verbonden ziet aan de snelste vm. Zo lijkt het in ieder geval.
Maar wat is de snelste. Wat voor mijn beperkte gewicht / postuur / schoenmaat de snelste is, is misschien voor 365cycle wel een van de tragere. Omdat hij door de grootste maat voeten hier helemaal niet zijn volledige potentieel kan benutten. We kunnen ook heel veel respect hebben voor die niet de snelste willen zijn, maar wel een hele praktische ook al behoorlijk snelle VM willen ontwerpen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.