Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crank rocker aandrijving
#17
Ja, klopt dat vermoeden had ik inderdaad. Voor mijn gevoel zat de vaste cup en de afstelcup niet aan de juiste zijde. Volgens mij zit de vaste cup altijd rechts,(kettingzijde) en de stelcup links. De vaste cup heeft een flens, een opstaand randje. De stelcup niet. Met muntjes wel even opletten omdat die van relatief zacht metaal zijn, kan zijn dat ze vervormen. Mogelijk heb je aan 2 op elkaar wel genoeg.

https://www.youtube.com/watch?v=7nM9twpPd4A

Helemaat vrolijk wordt ik er niet van, de moer blijft zitten in de as. En 12mm is volgens mij hier niet echt standaard. Maar met Amerikanen en meten weet je maar nooit wat ze aan het doen zijn.

Maar goed, geeft weer inspiratie mogelijk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Crank rocker aandrijving - door datakneder - 17-Jan-2024, 07:42 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 18-Jan-2024, 11:06 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 18-Jan-2024, 01:11 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Theo Mol - 18-Jan-2024, 11:36 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door mvdriel - 19-Jan-2024, 12:23 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 12:54 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 19-Jan-2024, 01:01 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 01:52 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 09:49 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 20-Jan-2024, 05:25 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 26-Jan-2024, 08:40 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 02:54 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door 365cycle - 25-Jan-2024, 03:13 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 03:53 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 09:27 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 25-Jan-2024, 09:38 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:38 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 25-Jan-2024, 09:49 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 11:16 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 26-Jan-2024, 12:06 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door LigfietsWilsum - 26-Jan-2024, 02:14 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Jan-2024, 03:07 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Arend-Jan - 26-Jan-2024, 07:27 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 26-Jan-2024, 11:36 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Jan-2024, 01:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Arend-Jan - 26-Jan-2024, 03:50 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 31-Jan-2024, 11:15 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 23-Feb-2024, 09:50 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2024, 09:49 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 10:31 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2024, 12:25 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 12:57 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 23-Feb-2024, 11:59 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 12:22 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 24-Feb-2024, 12:46 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 03:52 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Merijn - 25-Feb-2024, 11:01 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Feb-2024, 11:26 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Feb-2024, 07:27 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 28-Feb-2024, 12:12 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 21-Mar-2024, 06:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 21-Mar-2024, 11:37 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 22-Mar-2024, 08:40 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 22-Mar-2024, 08:55 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM