23-Feb-2024, 09:24 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Feb-2024, 09:24 PM door Hardloper.)
Ik moet het even verwerken en eventueel wil ik het misschien ook nog wel een dezer dagen telefonische bespreken wanneer ik het gevoel heb dat je het serieus weet te nemen. Niet lullige bedoelt, maar met de een heb ik het idee dat die serieuzere adviezen geeft als een andere. Waardoor ik minder behoefte voel om alles te delen met hen. Maar op dit moment even wil ik niet te veel via publieke kanalen dingen delen. Want men moet nog de aangifte in behandeling nemen.
LEES ALS: mocht je het idee hebben dat je iets toevoegt, bv omdat je ervaring hebt met een aanrijding(en) of met een goede bekende uit wie je ervaring hebt. Dan kun je dit laten weten per privé bericht met je contact informatie waarop ik je mag bereiken. Dan beslis ik zelf of ik geroepen voel tot contact opnemen. Of er verder niks mee doe. En dat je via het publieke gedeelte informatie krijgt wanneer dit rijp is.
LEES ALS: mocht je het idee hebben dat je iets toevoegt, bv omdat je ervaring hebt met een aanrijding(en) of met een goede bekende uit wie je ervaring hebt. Dan kun je dit laten weten per privé bericht met je contact informatie waarop ik je mag bereiken. Dan beslis ik zelf of ik geroepen voel tot contact opnemen. Of er verder niks mee doe. En dat je via het publieke gedeelte informatie krijgt wanneer dit rijp is.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.