Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crank rocker aandrijving
#31
(23-Feb-2024, 11:59 PM)Jeroen S schreef: Als de oude 170mm waren zou de trapas 15mm verder weg moeten om je benen even ver uit te strekken.

Dat was ook mijn redenering, dus dat had ik gedaan, maar dat bleek veel te ver weg.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Crank rocker aandrijving - door datakneder - 17-Jan-2024, 07:42 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 18-Jan-2024, 11:06 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 18-Jan-2024, 01:11 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Theo Mol - 18-Jan-2024, 11:36 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door mvdriel - 19-Jan-2024, 12:23 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 12:54 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 19-Jan-2024, 01:01 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 01:52 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 09:49 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 20-Jan-2024, 05:25 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 26-Jan-2024, 08:40 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 02:54 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door 365cycle - 25-Jan-2024, 03:13 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 03:53 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 09:27 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 25-Jan-2024, 09:38 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:38 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 25-Jan-2024, 09:49 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 11:16 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 26-Jan-2024, 12:06 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door LigfietsWilsum - 26-Jan-2024, 02:14 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Jan-2024, 03:07 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Arend-Jan - 26-Jan-2024, 07:27 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 26-Jan-2024, 11:36 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Jan-2024, 01:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Arend-Jan - 26-Jan-2024, 03:50 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 31-Jan-2024, 11:15 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 23-Feb-2024, 09:50 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2024, 09:49 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 10:31 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2024, 12:25 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 12:57 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 23-Feb-2024, 11:59 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 12:22 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 24-Feb-2024, 12:46 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 03:52 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Merijn - 25-Feb-2024, 11:01 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Feb-2024, 11:26 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Feb-2024, 07:27 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 28-Feb-2024, 12:12 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 21-Mar-2024, 06:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 21-Mar-2024, 11:37 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 22-Mar-2024, 08:40 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 22-Mar-2024, 08:55 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM