Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spot
#14
Er is een versie 2, Safety-Modul 2022 aka Hotspot.
https://velomobil.net/Neues-Safety-Modul/VO10139.5 

Ik heb de kale versie in het wit. Past mooi op de bolling van de lange kap van een QV. De langszijden zijn sowieso wel wat flexibel.
Op de korte kap heb ik (nog) niet geprobeerd of dat mooi past. 

Zie ook post https://ligfietsers.nl/thread-1479-post-...l#pid39484
Ik gebruik 'm puur voor de dashcam; ik durfde het niet aan om voor in de QV een gat te boren. In de kap boren durfde ik wel aan.

NB Ik denk dat je bij Henning van Velomobil.net zelfs een Hotspot kan kopen met beide camera's al in de hotspot gemonteerd.
Henning heeft in ieder geval een dashcam inbouwservice en dus zou je het direct door hem kunnen laten doen als je zelf er niet mee aan de gang wil/durft.
Hij gebruikt deze dashcam https://velomobil.net/Viofo-MT1-Dashcam/VO10198 En daarvan heb ik al tevreden gebruikerservaringen gelezen.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Spot - door Hardloper - 29-Feb-2024, 12:06 PM
RE: Spot - door LigfietsWilsum - 29-Feb-2024, 12:11 PM
RE: Spot - door ZoefZoef - 29-Feb-2024, 12:22 PM
RE: Spot - door Hardloper - 29-Feb-2024, 12:45 PM
RE: Spot - door Gideonaut - 29-Feb-2024, 12:51 PM
RE: Spot - door ZoefZoef - 29-Feb-2024, 12:52 PM
RE: Spot - door TheoZw - 29-Feb-2024, 02:29 PM
RE: Spot - door Hardloper - 29-Feb-2024, 05:33 PM
RE: Spot - door Wim -de roetsende - 29-Feb-2024, 05:42 PM
RE: Spot (Safety Module) - door twilwel - 29-Feb-2024, 08:13 PM
RE: Spot - door Hardloper - 29-Feb-2024, 08:39 PM
RE: Spot - door twilwel - 29-Feb-2024, 11:08 PM
RE: Spot - door Wim -de roetsende - 29-Feb-2024, 11:45 PM
RE: Spot - door Hardloper - 01-Mar-2024, 08:34 PM
RE: Spot - door Hoekie - 01-Mar-2024, 12:21 AM
RE: Spot - door twilwel - 01-Mar-2024, 01:32 PM
RE: Spot - door twilwel - 01-Mar-2024, 11:16 PM
RE: Spot - door Hardloper - 02-Mar-2024, 12:53 PM
RE: Spot - door twilwel - 02-Mar-2024, 08:42 PM
RE: Spot - door Hoekie - 02-Mar-2024, 12:27 AM
RE: Spot - door Dharm2004 - 02-Mar-2024, 06:41 PM
RE: Spot - door Wim -de roetsende - 02-Mar-2024, 08:24 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM