02-Mar-2024, 04:58 PM
Op dit moment heb ik nog altijd geen energie gevonden om te beslissen of ik het laat of zelf wil dicht plamuren ofzo. Ik denk dat met wat epoxy en carbon vezels de boel weer vlak moet te krijgen zijn. En op dit moment staat mijn hoofd er nog niet naar om voor mijn plezier de fiets schoenen aan te trekken. Hardloop wedstrijden vind ik normaal hartstikke leuk. Maar zoals het er nu naar uit zie ga ik passen voor het loopwedstrijd die het dicht bij mijn huis plaats vind. Zo erg is het door die drop lul verknalt. Politie, vrienden hebben dood leuk over een verzekering. Check bv fietsverzekering.nl. En dan zie je een ligfiets is een aerodynamisch fiets bla bla met een quest als plaatje. Maar een Velomobiel verzekeren ho maar.
Heb zelfs ideeën om te gaan strip van achter te willen met lange spijkers. Als ze te dicht op mij zitten. Dan hebben ze leuke krassen in hun lak.
Heb zelfs ideeën om te gaan strip van achter te willen met lange spijkers. Als ze te dicht op mij zitten. Dan hebben ze leuke krassen in hun lak.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.