Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spezi 2024
#17
(30-Apr-2024, 06:52 PM)Hardloper schreef: @Hoekie heb je ook even de Bulk4more bekeken? En hoe waren de andere nieuwe ligfietsen die er werden gepresenteerd?

Heb ik bekeken. Als ook het origineel en de Urban. Ben er nog niet uit wat ik er van vind. Wel dat welke Bülk versie dan ook, je moet van de ligpositie ie hoogte schouderrand houden.

Veel andere fietsen gezien en geprobeerd al is dat bij veel fietsen door drukte niet gelukt en bij veel fietsen had ik niet de behoefte

Wat ik niet verwacht had is het heel hoog wil-ik-hebben gevoel van de ligfiets van Wolf en Wolf op. De Alpentourer AT2
https://www.wolfundwolf.ch/de/liegerad/m...ourer-at2/
Na het antwoord wat de basisversie kost, ben ik echter verder gelopen. Ik ga wel 2dehands advertenties op het Duitse forum in de gaten houden. Volgens de bouwer wordt ie op lengte gemaakt en dus moet ik bij advertenties op de maat van het frame letten.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , PieterTrapt


Berichten in dit topic
Spezi 2024 - door Hoekie - 25-Apr-2024, 09:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 25-Apr-2024, 09:06 AM
RE: Spezi 2024 - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2024, 10:04 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 27-Apr-2024, 08:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Raymond - 28-Apr-2024, 07:48 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 28-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 01:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 08:47 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 05:58 PM
RE: Spezi 2024 - door Arend-Jan - 30-Apr-2024, 10:39 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 06:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 09:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 10:07 PM
RE: Spezi 2024 - door 365cycle - 28-Apr-2024, 11:51 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 10:42 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 29-Apr-2024, 12:06 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 30-Apr-2024, 06:52 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 30-Apr-2024, 10:19 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 08:01 AM
RE: Spezi 2024 - door melle z - 30-Apr-2024, 11:15 PM
RE: Spezi 2024 - door Merijn - 30-Apr-2024, 11:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 01-May-2024, 01:31 AM
RE: Spezi 2024 - door SnoekL#35 - 01-May-2024, 08:26 AM
RE: Spezi 2024 - door LigZeeuw - 01-May-2024, 10:12 AM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 01-May-2024, 10:54 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 08:07 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 01-May-2024, 11:49 AM
RE: Spezi 2024 - door GertBr - 01-May-2024, 12:44 PM
RE: Spezi 2024 - door Roepers - 01-May-2024, 04:37 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 04:11 PM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 06-Sep-2024, 10:02 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 10:22 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM