Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grote Plassentocht 2018
#20
(21-Jul-2018, 08:48 AM)Bert_Rijssen schreef:
(21-Jul-2018, 01:17 AM)Hoekie schreef: Hoe dan ook. Ik rij mee. Pik aan op knooppunt 48.
Op mijn verzoek wordt de tocht nog iets mooier.
Tenminste, dat moet morgen blijken Smile

Veel plezier!

Dank U. Mijn eerste toertocht was boven verwachting.
Ga ik vaker doen.

(19-Jul-2018, 12:26 AM)pietermels1979 schreef: Vlakbij maar ga niet mee rijden. Niet echt mijn volk

Jammer dat je dat zo zei en dacht. Nu heb je een leuke tocht gemist, en wij een medefietser, door een absoluut foute aanname.
Het lijkt er niet eens op.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Grote Plassentocht 2018 - door Hoekie - 17-Jul-2018, 02:01 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door ErikvanD - 17-Jul-2018, 07:32 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door pietermels1979 - 19-Jul-2018, 12:26 AM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Fietsbennie - 19-Jul-2018, 04:01 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Roef Veerman - 19-Jul-2018, 11:49 AM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door pietermels1979 - 19-Jul-2018, 05:42 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Roepers - 19-Jul-2018, 06:06 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door pietermels1979 - 19-Jul-2018, 06:44 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Wim -de roetsende - 19-Jul-2018, 08:41 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door pietermels1979 - 19-Jul-2018, 09:43 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Bert_Rijssen - 19-Jul-2018, 10:06 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door pietermels1979 - 20-Jul-2018, 12:06 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Wim -de roetsende - 20-Jul-2018, 05:27 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Bert_Rijssen - 20-Jul-2018, 06:19 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door pietermels1979 - 20-Jul-2018, 10:31 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Wim -de roetsende - 21-Jul-2018, 11:38 AM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Lopopodium - 20-Jul-2018, 11:20 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Hoekie - 21-Jul-2018, 01:17 AM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Bert_Rijssen - 21-Jul-2018, 08:48 AM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Hoekie - 21-Jul-2018, 11:24 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Hoekie - 24-Jul-2018, 09:26 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Bert_Rijssen - 28-Jul-2018, 10:20 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door JarnoH - 29-Jul-2018, 09:30 PM
RE: Grote Plassentocht 2018 - door Bert_Rijssen - 30-Jul-2018, 04:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM