Op zowel de Hurri (stoel op 38 cm, ogen op 96 cm) als de M-racer (stoel op 48 cm, ogen op 95 cm) voel ik me niet onveilig door een gebrek aan overzicht. Wel ben ik me bewust dat ik sommige dingen niet zie. Van de ene kant kun je over minder obstakels heenkijken tov een bukfiets, van de andere kant kijk je wel veel makkelijker ver vooruit.
Nu ken ik de exacte hoogtes voor de Taifun niet maar het lijkt zo niet veel te schelen met mijn beide midracers. Ik heb weleens een Gaucho gereden en die zit inderdaad belangrijk hoger. Ik kan me herinneren dat je daarop over wat meer obstakels kunt kijken maar voor mijn gevoel scheelt het effectief weinig voor het veiligheidsgevoel.
Nu ken ik de exacte hoogtes voor de Taifun niet maar het lijkt zo niet veel te schelen met mijn beide midracers. Ik heb weleens een Gaucho gereden en die zit inderdaad belangrijk hoger. Ik kan me herinneren dat je daarop over wat meer obstakels kunt kijken maar voor mijn gevoel scheelt het effectief weinig voor het veiligheidsgevoel.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course