01-Jun-2024, 01:38 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Jun-2024, 03:48 PM door Hardloper.)
Ik liep vandaag zo’n drie kwartier met gemiddeld 159 slagen per minuut. Nou als ik niet weer op tijd terug zou willen zijn voor de lunch. Dan had ik dat nog zo een half uur a een uur volgehouden denk ik. Ik liep geen 12km/u, maar 11,3km/u. Weer de hartslag sensoren vergeleken. Die H10 reageert gewoon veel sneller en kent veel makkelijker pieken.
En over hoogte verschillen gesproken. Garmin zegt dat ik een klimmer ben. En of ik nu per velo ben of te voet. Ik ga graag de uitdaging aan om die te beklimmen. Ik heb geen voordeel van de lichte VM zoals 365cycle, maar ik heb wel mijn gewicht mee. Maar daardoor minder gewicht om tegen de pendalen te duwen.
Update:
Weer een interessante bevinding. Binnenkort maar eens de interne hartslag vergelijken met de Polar Verity Sense.
En over hoogte verschillen gesproken. Garmin zegt dat ik een klimmer ben. En of ik nu per velo ben of te voet. Ik ga graag de uitdaging aan om die te beklimmen. Ik heb geen voordeel van de lichte VM zoals 365cycle, maar ik heb wel mijn gewicht mee. Maar daardoor minder gewicht om tegen de pendalen te duwen.
Update:
Weer een interessante bevinding. Binnenkort maar eens de interne hartslag vergelijken met de Polar Verity Sense.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.