05-Jun-2024, 10:35 AM
(04-Jun-2024, 04:43 PM)Fietsbennie schreef: Ik heb nog tips voor je,
(04-Jun-2024, 05:38 PM)Willeke_IGKT schreef:
Raymond veel fietsplezier toegewenst met wind uit de juiste hoek.
(04-Jun-2024, 08:21 PM)Atrike schreef:
Heerlijk om te lezen. Ik krijg alleen maar meer zin in mijn tocht volgende week. Nog veel plezier!
Ik heb het rondje al volbracht, afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag. Wellicht was dat niet helemaal duidelijk uit de tekst. Ik heb nog wat meer tijd nodig om de reisverslagen van donderdag en vrijdag te schrijven. De tips zijn uiteraard wel nog bruikbaar voor iemand die mijn rondje wil hergebruiken .
(04-Jun-2024, 05:04 PM)Merijn schreef: Bij een rondje Zuiderzee moet ik altijd denken aan de keer dat ik diep in een heldere nacht de Afsluitdijk fietste op de ligtandem. Links water, rechts de dijk en boven de sterren.
Dat was echt een bijzondere ervaring, de moeite waard een keer te doen. Zeker nu er aan de zeezijde ook gefietst kan worden.
Bij jou beschrijving komen bij mij herinneringen op aan een maansverduistering ergens in de zomer van 2015 of 2016, toen was ik met een zeilboot op het IJsselmeer. Omdat het die nacht helder zou worden hebben we toen geankerd ten zuiden van de Nek om zoveel mogelijk lichtvervuiling te ontwijken. Eerst heerlijk nachtzwemmen en daarna keuvelen en borrelend de maansverduistering beleven.
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton