05-Jun-2024, 09:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Jun-2024, 09:40 PM door 365cycle.)
(05-Jun-2024, 07:47 PM)Bacchus schreef: Ze snappen het concept velomobiel nog niet helemaal maar ook slechte reclame is reclame.Ik weet niet of het slechte reclame is, denk juist eigenlijk van niet. Zou me niet verbazen als een velonaut z'n fiets juist gepusht heeft bij dat reclamebureau.
Zoals ik het "lees" zeggen ze:
1. Dikke Volvo XC90 is véél beter mooier luxer duurder dan witte VW Polo
2. Dikke sloep is véél beter mooier luxer duurder dan rubberbootje
3. Dikke Alpha (M?)9 is véél beter mooier luxer duurder dan E-vouwfiets
Het dikke speeltje kan in de laatste situatie niet alles dat het "simpele" vouwfietsje kan; de pocher ervaart dat als een verlies.
Het is echter geen diskwalificatie; als je de meeste Nederlanders voor de keus stelt zitten ze liever in de XC90, liever in de sloep, en ...
...juist. Maak ze maar populair
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.