De Flevo Racer rijdt fantastisch! Zoals @@renehin als schreef het is net zweven!
Ik heb eergister de remblokken voor vervangen want die deden niet zoveel meer.
Toen ik de fiets even verticaal zette kwam er nogal verontrustend roestbruin water uit het frame. Ik heb het er allemaal uit laten lopen.
Het moet regen zijn want ik zwem nooit met mijn fiets.
Mijn idee is nu om aan de onderkant een gaat je te boren zodat het eruit kan lopen. Natuurlijk ga ik eerst even controleren hoeveel roest er in de in de onderbuis zit, dit verwijderen en hamerite erop.
Hebben jullie wellicht andere oplossingen? en hebben andere Flevoracers ook niet dit probleem? Mijn Flevobike (die ik niet meer heb had dit probleem niet)
Blauw is waar het water in zit en bij geel zou zou ik dan een gaatje boren.
Ik heb eergister de remblokken voor vervangen want die deden niet zoveel meer.
Toen ik de fiets even verticaal zette kwam er nogal verontrustend roestbruin water uit het frame. Ik heb het er allemaal uit laten lopen.
Het moet regen zijn want ik zwem nooit met mijn fiets.
Mijn idee is nu om aan de onderkant een gaat je te boren zodat het eruit kan lopen. Natuurlijk ga ik eerst even controleren hoeveel roest er in de in de onderbuis zit, dit verwijderen en hamerite erop.
Hebben jullie wellicht andere oplossingen? en hebben andere Flevoracers ook niet dit probleem? Mijn Flevobike (die ik niet meer heb had dit probleem niet)
Blauw is waar het water in zit en bij geel zou zou ik dan een gaatje boren.