07-Jun-2024, 11:15 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Jun-2024, 11:16 AM door Wim -de roetsende.)
(07-Jun-2024, 09:35 AM)melle z schreef:(06-Jun-2024, 10:59 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb het niet zelf bedacht hoor mannen.Klinkt mij in de oren als een afgeleide van Malcolm Gladwell's onzinnige '10.000-uur regel'.
Dan fiets je wel heel langzaam
De mensen die dit bedachten waren zeer ervaren vm-rijders en zelfs dan kom je soms nog situaties tegen die zorgen voor een reactie waardoor de vm crasht of op z'n zij gaat of enz.
Je moet echt lang in een vm hebben gereden om goed op veel situaties te kunnen reageren. En vooral een combinatie van factoren, zoals ik zelf proefondervindelijk heb mogen ervaren, zorgen vaak voor onverwachte situaties.
Dat is alles wat ermee bedoeld wordt. De getallen zijn uiteraard niet absoluut. Het geef gewoon aan dat je niet te snel moet denken dat je het wel kunt of overmoedig gaat worden. Dat is alles.
Lijkt mij gewoon een goed en zinvol advies. Zeker voor mensen die denken dat ze ‘beginner-af’ zijn.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler