Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flevobiker meldt zich weer
#31
Gaatje boren lijkt me een prima oplossing. De vraag is hoe het water er in komt. Achter zit een dop. Weet je zeker dat de klembout goed vast zit, anders gaat het daar kieren. Ik heb er nog nooit water in gehad volgens mij.
Hij hangt bij mij aan zijn voor wiel tegen de muur, dus water zou er mogelijk achter uitlopen. Dan zou het in de stroomlijn punt belanden, maar dat heb ik nog niet gezien.

Hoe bevalt dat stuur zo? Je ziet ze vaak zo maar het lijkt me zowel oncomfortabel als niet aerodynamisch. Ik het het stuur bijna 90 graden gedraaid staan met de remhendels aan de voorkant. Voor foto’s zie mijn draadje bij showcase.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Apr-2023, 01:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 09-Apr-2023, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 09-Apr-2023, 08:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Apr-2023, 12:41 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Apr-2023, 08:25 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door renehin - 17-Apr-2023, 02:43 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 05:22 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 17-Apr-2023, 05:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 17-Apr-2023, 06:31 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 09:44 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Bacchus - 18-Apr-2023, 02:07 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 20-Aug-2023, 07:39 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 17-Apr-2023, 10:03 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Aug-2023, 10:13 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Roepers - 25-Aug-2023, 11:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 03:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinR - 11-Nov-2023, 06:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 09:45 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Nov-2023, 10:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 29-Jan-2024, 01:51 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 29-Jan-2024, 06:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 29-Jan-2024, 07:09 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 29-Jan-2024, 08:42 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Feb-2024, 12:50 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 03:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 25-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 07-Jun-2024, 10:09 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 07-Jun-2024, 01:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door melle z - 07-Jun-2024, 02:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Arend-Jan - 07-Jun-2024, 11:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 07-Jun-2024, 11:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 08:03 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 08-Jun-2024, 11:14 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 16-Jun-2024, 08:19 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 08-Jun-2024, 11:38 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 08-Jun-2024, 01:21 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 04:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinus - 16-Jun-2024, 08:36 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 17-Jun-2024, 07:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 10:25 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 10:42 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 05:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 01:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 02:29 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2024, 05:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door GertBr - 06-Aug-2024, 12:20 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Hardloper - 06-Aug-2024, 07:48 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 06:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 06:56 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Sep-2024, 11:06 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 09-Sep-2024, 12:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2024, 06:57 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 10-Jul-2025, 11:30 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Jul-2025, 09:10 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Sep-2025, 03:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 23-Sep-2025, 01:38 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 23-Sep-2025, 03:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM