Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flevobiker meldt zich weer
#32
(07-Jun-2024, 11:59 PM)Merijn schreef: Hoe bevalt dat stuur zo? Je ziet ze vaak zo maar het lijkt me zowel oncomfortabel als niet aerodynamisch. Ik het het stuur bijna 90 graden gedraaid staan met de remhendels aan de voorkant. Voor foto’s zie mijn draadje bij showcase.

Ik vond de positie van het stuur ook al enigszins vreemd. 
Het lijkt net of je met gekantelde handen/polsen het stuur moet vasthouden.

En nu blijkt een echte FlevoRacer dat ook te vinden.

Of platter of meer zoals die van Merijn zou mijn idee zijn.
Heel plat zag je ook bij de eerste Sinners. Heb ik ook nooit fijn gevonden.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Apr-2023, 01:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 09-Apr-2023, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 09-Apr-2023, 08:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Apr-2023, 12:41 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Apr-2023, 08:25 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door renehin - 17-Apr-2023, 02:43 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 05:22 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 17-Apr-2023, 05:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 17-Apr-2023, 06:31 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 09:44 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Bacchus - 18-Apr-2023, 02:07 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 20-Aug-2023, 07:39 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 17-Apr-2023, 10:03 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Aug-2023, 10:13 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Roepers - 25-Aug-2023, 11:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 03:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinR - 11-Nov-2023, 06:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 09:45 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Nov-2023, 10:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 29-Jan-2024, 01:51 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 29-Jan-2024, 06:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 29-Jan-2024, 07:09 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 29-Jan-2024, 08:42 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Feb-2024, 12:50 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 03:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 25-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 07-Jun-2024, 10:09 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 07-Jun-2024, 01:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door melle z - 07-Jun-2024, 02:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Arend-Jan - 07-Jun-2024, 11:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 07-Jun-2024, 11:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 08:03 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 08-Jun-2024, 11:14 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 16-Jun-2024, 08:19 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 08-Jun-2024, 11:38 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 08-Jun-2024, 01:21 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 04:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinus - 16-Jun-2024, 08:36 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 17-Jun-2024, 07:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 10:25 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 10:42 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 05:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 01:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 02:29 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2024, 05:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door GertBr - 06-Aug-2024, 12:20 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Hardloper - 06-Aug-2024, 07:48 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 06:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 06:56 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Sep-2024, 11:06 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 09-Sep-2024, 12:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2024, 06:57 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 10-Jul-2025, 11:30 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Jul-2025, 09:10 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Sep-2025, 03:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 23-Sep-2025, 01:38 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 23-Sep-2025, 03:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM