09-Jun-2024, 02:20 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Jun-2024, 02:26 PM door Arend-Jan.)
(09-Jun-2024, 10:03 AM)Wim -de roetsende schreef:(08-Jun-2024, 11:15 AM)Arend-Jan schreef: ...ik eindelijk mijn eigen gloednieuwe SnoekL mag ophalen
Jochem heeft 'm al. Met een hele mooie modificatie. Die wil ik ook wel als ik ooit een Snoek-L ga bestellen.
No shit haha, we waren gisteren samen onze fietsen ophalen
Ik vraag me af of dat laatste je gaat lukken hoor, dat is speciaal voor hem gedaan, samen met een andere aanpassing, omdat hij nu eenmaal maar 1 arm kan gebruiken...
Een band plakken onderweg is voor hem vrijwel onmogelijk (probeer dat maar eens, met 1 hand!) dus hij wisselt een wiel (rijdt met een reservewiel aan boord).
Die foto hierboven is een crop van een foto van mijn Strava, maakte ik gisteren tijdens onze terugrit
Ik heb nu ~175km gereden in mijn SnoekL (#009), en ben er heel blij mee. Hij is comfortabeler dan mijn Milan GT was, heb vooral echt meer ruimte onder de kap, terwijl ik zelfs iets meer rechtop zit dan ik daarin lag. De vering is beter en hij is (iets) stiller.
De Milan GT kon wel harder de bocht om, voordat hij een wieltje lichtte, maar ja, die was ook 3cm breder dan deze fiets.