09-Jun-2024, 09:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Jun-2024, 09:48 PM door Wim -de roetsende.)
(09-Jun-2024, 08:49 PM)Arend-Jan schreef: De SnoekL is langer dan de Tuna. Maar de Tuna is ietsje hoger, je zit iets rechter op. Ik denk dat je in de SnoekL met lange benen iets makkelijker nog grote cranks kwijt kan, maar dat is slechts een inschatting.
Ik heb bij mn voeten en knieën verticaal zoveel ruimte dat ik het schuimdeksel boven mijn knieën meeneem, net als in de QV (en vroegahh in de Quest). Ik vind het echt super fijn dat dat kan
Qua lengte kan ik (met korte cranks!) in een kleine Snoek. Alleen gaat het bij mn schouders gewoon niet... En dan had ik dat schuimdeksel ook echt niet boven m'n knieën mee kunnen nemen.
Zit je nou rechterop in de Snoek of in de Tuna?
Langere cranks heb ik niet nodig.
Schuimdeksel boven de knieën is handig. Had ik in de XS ook. Ik gebruik het schuimdeksel bijna nooit, maar bij hele harde regen is het prettig om het ding bij de hand te hebben.
Ik pas, net als jij, qua lengte ook in de kleine Snoek. Ik kan alleen nauwelijks ademhalen, want ik moet met mijn schouders helemaal naar voren gebogen gaan zitten.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282