Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar zijn de tweedehandse M9's en W9's?
#25
(11-Jun-2024, 06:30 AM)Wim -de roetsende schreef: Blijft toch grappig hoe verschillend wij mensen zijn.
Ik heb 2x in een vm met tankstuur gereden en vond het verschrikkelijk. Ik werd in een houding gedwongen die ik op z'n zachtst gezegd onprettig vond. Een bovenstuur kun je met een touwtje/draadje ophangen en daardoor kun je exact bepalen op welke hoogte het stuur zich bevindt. Dat lukt met een tankbesturing niet.
Ik vind de tiller een onprettige houding hebben,  ik ben nu aan het testen met een touwtje en de schuimpjes voor je armen voor tegen het heen en weer schommelen (iets wat ik met tankstuur nog niet heb ervaren) Maar ik vind de manier waarop mijn ellebogen willen uitsteken heel ongemakkelijk, ook heb ik last van een soort druk op mijn borst, en als ik iets te ver naar voren zit, iets wat langzaam gebeurt als je over slecht wegdek fietst dan heb ik al heel snel dat de tiller tegen m'n edele deeltjes zit geperst, en bij die van mij zaten er ook nog zipties die in m'n been zaten te porren.. Dat zwaar sturen herken ik niet maar misschien ben ik het gewend of vind ik het uit nature fijn.
(11-Jun-2024, 07:45 AM)datakneder schreef: Op velomobileworld.com zie ik alleen de Bülk met tankstuur. Maar die bedoelde ik juist met een tankstuur dat er later ingepast is. Het kan zijn dat het goed is, maar als ik naar de foto's kijk lijkt het alsof het stuur naar binnen staat en minder breed is als de ruimte tussen de wielkasten.
Het is inderdaad een retrofit en ik ben het met je eens dat het er wat apart uit ziet, bij de Waw zit de stuur aan de body, bij de Bülk zit het aan de wielkast praktisch tegen je benen. Net als bij de Velayo nu ik erover na denk.. Echt fan ben ik er niet van, bij de Velayo was ik al bezig om het wat verder tegen de body aan te zetten, ik had de handvaten al weggehaald en de twisters met bar-end shifters vervangen zodat m'n vingers niet tegen m'n benen zaten (scheelt nu millimeters) Ik weet niet hoe erg dit is bij de Bülk, test ritje zou fijn zijn!
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL #? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
RE: Waar zijn de tweedehandse M9's en W9's? - door Gideonaut - 11-Jun-2024, 11:51 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Nieuws : Quatrevelo productie
1200 Euro prijsver...ZoefZoef — 11:25 PM
wat ze zeggen
 Zelfs de Milan gi...Merijn — 11:21 PM
Nieuws : Quatrevelo productie
Geen idee hoe la...Wim -de roetsende — 11:06 PM
Nieuws : Quatrevelo productie
1200 Euro prijsverho...Tom Fekkes — 11:04 PM
velomobileworld.com
Zelf vermoed ik eige...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Nieuws : Quatrevelo productie
Bedankt voor de cach...Hoekie — 11:00 PM
Nieuws : Quatrevelo productie
1200 euro prijsverho...ZoefZoef — 10:51 PM
Nieuws : Quatrevelo productie
Vanmiddag hoorde i...Hardloper — 10:40 PM
velomobileworld.com
Zeker weet ik het ui...Merijn — 10:05 PM
Nieuws : Quatrevelo productie
Vanmiddag hoorde ik ...Hoekie — 10:03 PM
velomobileworld.com
..en slechts een e...Hoekie — 09:56 PM
velomobileworld.com
Willeke heeft nog g...Roepers — 09:28 PM
velomobileworld.com
Nu vraag ik me af,...ZoefZoef — 09:24 PM
velomobileworld.com
Willeke heeft nog ge...Willeke_IGKT — 09:21 PM
velomobileworld.com
Er staan 251 v...Roepers — 09:15 PM
velomobileworld.com
Nu vraag ik me af,...Hardloper — 08:51 PM
velomobileworld.com
Nu vraag ik me af, w...bucovaina — 08:40 PM