Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flevobiker meldt zich weer
#39
Ik heb op mijn racer een simpel mtb voorspatbord zitten, vastgemaakt met tiewraps door een paar gaatjes er in. Dat houdt ook alle vuil uit de buurt van het balhoofd.
Op de eerste foto van de fiets onder showcase kan je het zien zitten.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Apr-2023, 01:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 09-Apr-2023, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 09-Apr-2023, 08:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Apr-2023, 12:41 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Apr-2023, 08:25 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door renehin - 17-Apr-2023, 02:43 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 05:22 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 17-Apr-2023, 05:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 17-Apr-2023, 06:31 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 09:44 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Bacchus - 18-Apr-2023, 02:07 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 20-Aug-2023, 07:39 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 17-Apr-2023, 10:03 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Aug-2023, 10:13 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Roepers - 25-Aug-2023, 11:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 03:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinR - 11-Nov-2023, 06:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 09:45 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Nov-2023, 10:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 29-Jan-2024, 01:51 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 29-Jan-2024, 06:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 29-Jan-2024, 07:09 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 29-Jan-2024, 08:42 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Feb-2024, 12:50 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 03:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 25-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 07-Jun-2024, 10:09 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 07-Jun-2024, 01:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door melle z - 07-Jun-2024, 02:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Arend-Jan - 07-Jun-2024, 11:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 07-Jun-2024, 11:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 08:03 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 08-Jun-2024, 11:14 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 16-Jun-2024, 08:19 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 08-Jun-2024, 11:38 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 08-Jun-2024, 01:21 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 04:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinus - 16-Jun-2024, 08:36 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 17-Jun-2024, 07:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 10:25 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 10:42 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 05:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 01:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 02:29 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2024, 05:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door GertBr - 06-Aug-2024, 12:20 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Hardloper - 06-Aug-2024, 07:48 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 06:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 06:56 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Sep-2024, 11:06 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 09-Sep-2024, 12:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2024, 06:57 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 10-Jul-2025, 11:30 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Jul-2025, 09:10 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Sep-2025, 03:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 23-Sep-2025, 01:38 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 23-Sep-2025, 03:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM