27-Jun-2024, 09:19 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Jun-2024, 09:33 PM door Lig-ger.)
(27-Jun-2024, 08:56 PM)Wim -de roetsende schreef:(27-Jun-2024, 08:31 PM)Lig-ger schreef:(27-Jun-2024, 07:16 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik ben 1.76m en pas op geen enkele manier in de gewone Snoek.
....
Ik kon in ieder geval nauwelijks ademhalen
....
Dat zegt mij genoeg.
Adembenemende velomobiel ?
Het is inderdaad een bijzondere fiets, leuk dat jij dit zo emotioneel, overdreven omschrijft. ?
Aangenaam ik ben dus Wim -de emotioneel overdrevene
En wie ben jij?
Woord grappig-ger
Q-890,met een knipoog, nu mini Ferrari; kleur: Ferrari rood, gisteren officieel omgedoopt.
(Eerder S-087, met een knipoog:mini Lamborghini; kleur: lamborghini oranje)
Ik begrijp de statement van Niels wel.
Als je immers qua lengte wel zou passen, is het erg jammer als dan de breedte, of welke andere beperking dan ook, ontzettend balen, als je daardoor een groter frontaal oppervlak fiets moet kopen.
Lengte EN postuur zijn dus erg bepalend om in de kleine snoek te passen, blijkt uit andere reacties, interessant...
Eigenlijk zou je een meting willen zien tussen vermogen constant, snoek klein vergeleken met snoek L, waarbij alle andere variabelen nagenoeg hetzelfde zijn, van de fietsen.
Ik begrijp de statement van Niels wel.
Als je immers qua lengte wel zou passen, is het erg jammer als dan de breedte, of welke andere beperking dan ook, ontzettend balen, als je daardoor een groter frontaal oppervlak fiets moet kopen.
Lengte EN postuur zijn dus erg bepalend om in de kleine snoek te passen, blijkt uit andere reacties, interessant...
Eigenlijk zou je een meting willen zien tussen vermogen constant, snoek klein vergeleken met snoek L, waarbij alle andere variabelen nagenoeg hetzelfde zijn, van de fietsen.