03-Jul-2024, 12:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Jul-2024, 12:14 PM door Willeke_IGKT.)
Vertelde vanochtend een collega dat hij bijna een VM had aangereden.
Hij had hem over het fietspad zien rijden en bij werkzaamheden rijdt hij achteruit, bijna tegen de oranje VM aan, ging nog net goed.
"Ik kon hem niet zien, hij had een vlaggetje moeten hebben."
Dus omdat Jeroen niet oplet moeten alle VM verplicht met een vlaggetje rijden.
Gisteren stond ik naast mijn fiets toen ik door ruiten van geparkeerde auto's vlaggetjes zag. Die stopten bij onze buren, bij het wegrijden even extra opgelet, het was iemand in een booster, zo'n electrische rolstoel voor op de weg. De vlaggetjes, verschillende op een stok, kwamen tot ongeveer sta hoogte van een volwassen mens. Totaal onzichtbaar tenzij door verschillende auto's. Er dichterbij vielen ze weg achter het blik rond de ramen.
Hij had hem over het fietspad zien rijden en bij werkzaamheden rijdt hij achteruit, bijna tegen de oranje VM aan, ging nog net goed.
"Ik kon hem niet zien, hij had een vlaggetje moeten hebben."
Dus omdat Jeroen niet oplet moeten alle VM verplicht met een vlaggetje rijden.
Gisteren stond ik naast mijn fiets toen ik door ruiten van geparkeerde auto's vlaggetjes zag. Die stopten bij onze buren, bij het wegrijden even extra opgelet, het was iemand in een booster, zo'n electrische rolstoel voor op de weg. De vlaggetjes, verschillende op een stok, kwamen tot ongeveer sta hoogte van een volwassen mens. Totaal onzichtbaar tenzij door verschillende auto's. Er dichterbij vielen ze weg achter het blik rond de ramen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)