15-Jul-2024, 10:54 PM
Vandaag de eerste echte rit naar het werk terug na 2 weken vakantie en eigenlijk zo goed als niets gedaan om de conditie te onderhouden, en dat voel ik ook echt wel. Vanmorgen was ik meteen buiten adem maar de benen konden wel mee. 2 weken geleden was dat heel anders. Dan was de vermoeidheid in mijn benen de "zwakke schakel". Ik vermoed dat ik binnen 2 weken wel ongeveer terug zal staan waar ik stond.
Vandaag ook een hele lange dag op het werk gemaakt. Om 7u was ik er al en nu zit ik er nog. Morgen wordt toch even uitslapen, want ik moet zometeen nog ruwweg 1h10min naar huis trappen en ik ga ook rustig aan doen gezien ik weer 2 weken niets gedaan heb.
Nu, mijn doel om fit te zijn tegen dat ik de QV heb zal zeker wel slagen. Ipv september, ga ik hem december hebben ...
Vandaag ook een hele lange dag op het werk gemaakt. Om 7u was ik er al en nu zit ik er nog. Morgen wordt toch even uitslapen, want ik moet zometeen nog ruwweg 1h10min naar huis trappen en ik ga ook rustig aan doen gezien ik weer 2 weken niets gedaan heb.
Nu, mijn doel om fit te zijn tegen dat ik de QV heb zal zeker wel slagen. Ipv september, ga ik hem december hebben ...