23-Jul-2024, 03:59 PM
(23-Jul-2024, 02:23 PM)qv-tester schreef: Ik vermoed dat het vooral komt doordat de aandacht voor de DF en sommige andere vergelijkbare velomobielen praktisch is verdwenen door de overweldigend sterke promotie voor de nieuwe Bülk familie (naar mijn weten de eerste die zo sterk commercieel wordt voorgesteld). Ik denk dat het dan ook niet lang meer gaat duren eer er ook een productiestop komt voor de DF.Dit is het denk ik. De Bülk krijgt alle aandacht van Jan en de Alpha door een niet nader te noemen persoon.
(23-Jul-2024, 02:25 PM)Merijn schreef: Je hebt er zelf 1 te koop staan. Als je die gaat vervangen door een andere kan je zelf het antwoord geven.Nou de Tuna krijgt een rolbeugel zover ik begreep, ik heb nog altijd interesse in de Tuna naast de QV te hebben. Voor wat meer snellere werk en woon/werk, dus had ik even nagevraagd of het nog altijd in productie blijft in Roemenië. En hieruit kwam het nieuws van de rolbeugel. Mocht ik gelijk de Tuna hebben gekocht, dan betwijfel of ik ooit een ruime VM had gehad voor toekomstige vakanties. Ben namelijk niet zo handig om snel efficiënt bagage te pakken.
Overigens snap ik ook niet echt waarom de Tuna zo slecht loopt. Het lijkt me best een ideale fiets als je met een klein instapgat kan leven. Ik heb er eigenlijk geen slechte recensies over gezien. Weinig goede ook, het is stil rond de Tuna.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.