23-Jul-2024, 06:44 PM
(23-Jul-2024, 06:13 PM)bucovaina schreef: Ik weet niet of je verschillende folies had gekocht, maar je hebt folies die "goed" meewerken en "minder goed" meewerken. De goed meewerkende folies krijg je beter in 3d getrokken maar zijn ook een pak duurder. Maar dan nog lijkt het wel gekkewerk. Het is me altijd bijgebleven hoe simpel het eruit ziet en hoe ondoenbaar het is als je er zelf aan begint
Deze folie had ik gekocht: 3M Carwrap folie GP278 Gloss Flip Deep Space
volgens youtube heel makkelijk, en de grote vlakke delen gingen erg makkelijk, en het zag er mooi uit, maar ik kreeg het niet voor elkaar om het mooi om de neus te krijgen, ik heb er nog over na gedacht om er stukken uit te knippen en in kleinere stukken op te plakken maar dan zou je de snijlijnen zien en dat vond ik niet mooi. Ook bij de Milan die Twilwel een tijdje geleden te koop had staan zag ik de snijranden van de vinyl, en ook dat vond ik er niet mooi uit zien, maar dat zal de realiteit van wrappen wel zijn denk ik.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron