24-Jul-2024, 11:57 AM
And again: het verbaast me dat de Tuna niet beter scoort, want vergeleken met de DF en de Bülk combineert die fiets het beste van twee werelden. Ook dat hebben Frutsel en ik gemerkt; we zijn ook een keer samen naar Noord-Holland gereden terwijl hij in de proefrij-Tuna zat en ik in mijn DF. Ik had op die rit een gevecht met flankwind en moest op sommige stukken best wel werken om hem bij te houden, hij had de teller ineens veel boven de 40 en op een paar stukjes zelfs even boven de 50.
Het zeilgedrag van de Tuna is wat mij betreft een van de leukste dingen aan die fiets!
Met een goeie zijwind levert de wind een flinke hoeveelheid extra vermogen. Soms zodanig dat de fiets zonder te trappen gewoon versneld.
Ondertussen ben ik bezig met een review van mijn Tuna. Ik dacht eerst te wachten tot ik in ieder geval 5000 km had gereden. Ondertussen zit ik aan de 8000 en ben ik nog steeds weinig opgeschoten met dat stuk tekst!
Het zeilgedrag van de Tuna is wat mij betreft een van de leukste dingen aan die fiets!
Met een goeie zijwind levert de wind een flinke hoeveelheid extra vermogen. Soms zodanig dat de fiets zonder te trappen gewoon versneld.
Ondertussen ben ik bezig met een review van mijn Tuna. Ik dacht eerst te wachten tot ik in ieder geval 5000 km had gereden. Ondertussen zit ik aan de 8000 en ben ik nog steeds weinig opgeschoten met dat stuk tekst!
![Doh Doh](https://ligfietsers.nl/images/smilies/doh.gif)