25-Jul-2024, 12:34 AM
(24-Jul-2024, 01:29 PM)Rikkie schreef:(24-Jul-2024, 12:22 PM)365cycle schreef: Ongeveer 60 km. Frutsel en ik zien ook elkaars ritten, en het klopt zeker wel in zijn geval.
Ok, over die afstand kan ik er inkomen. Maar als ik het goed begrijp is dat niet altijd zo, en is het o.a. afhankelijk van de windrichting.
Hoe jullie naar jullie werk fietsen lijkt, voor mij althans, eerder op racen. Ik had eerder al aangegeven dat het voor wedstrijden wel een verschil zou kunnen maken.
De route is intussen ook wel geoptimaliseerd, zodat er nog maar een paar stukjes dorp inzitten, maar vooral lange stukken met fatsoenlijk asfalt en geen zijstraten (het voordeel van links langs een kanaal/rivier rijden: Geen verkeer van rechts om rekening mee te moeten houden)
Ik heb bij lange na het vermogen niet van 365cycle, maar ik kan wel 2 uur doorfietsen. Ik vind het wel leuk om te horen dat mijn tempo als racen wordt benoemd, want ik vind mezelf niet zo snel (vergeleken met 365cycle, Arend-Jan, en nog een paar snelheidsduivels die ik op Strava volg
Die 63 km die ik rij is vooral over wegen langs weilanden (en water). Je hebt dus weinig bescherming tegen de wind. En met de DF merk je het effect van zijwind/tegenwind veel meer dan met de Tuna of Bülk.