25-Jul-2024, 11:52 AM
Een DF met tankstuur en een wat groter instapgat zou ik wel willen, de DF heeft erg veel praktische dingetjes die ik echt wel waardeer, veel bagageruimte, veel opties qua accessoires, dakjes, schuimpjes, trailer module, pants, etc. (mag op zich wel wat duidelijker geadverteerd worden dan email deze persoon, of die persoon, of dit Duitse bedrijf..) ICB en veel andere hebben alleen zo'n aanvink pagina, maar een webshop met alles los te koop zou alles veel makkelijker maken.
Maar voor een tijdelijke fiets is hij perfect, ik zit er aan te denken om wel nog in het ICB zomer dakje en de fietskar trailer module te investeren, om de fiets voor mijzelf nog wat praktischer te maken. Het is duidelijk dat de DF niet snel verkoopt dus ik ga die van mij voorlopig nog niet op marktplaats zetten, en als het zover is dan met de optie om te ruilen voor een QV of GT
Oh en ik vind de DF ook wel een mooie fiets, mooier dan de Snoek/Tuna/Bulk (zal vast geen populaire mening zijn maar toch is het mijn mening :p)
Maar voor een tijdelijke fiets is hij perfect, ik zit er aan te denken om wel nog in het ICB zomer dakje en de fietskar trailer module te investeren, om de fiets voor mijzelf nog wat praktischer te maken. Het is duidelijk dat de DF niet snel verkoopt dus ik ga die van mij voorlopig nog niet op marktplaats zetten, en als het zover is dan met de optie om te ruilen voor een QV of GT
Oh en ik vind de DF ook wel een mooie fiets, mooier dan de Snoek/Tuna/Bulk (zal vast geen populaire mening zijn maar toch is het mijn mening :p)
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron