25-Jul-2024, 06:49 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-Jul-2024, 06:54 PM door Arend-Jan.)
42,1 bewogen gemiddeld met 132W is absurd efficiënt.
Zelf heb ik daarvoor in mijn SnoekL zeker 180W gemiddeld nodig, op mijn woonwerk route althans. Maar ook het lokale rondje rond de roeibaan zonder stoplichten enzo gaat me niet met die snelheid lukken met zo weinig watts.
Op de wielerbaan van Sneek had ik vrijwel hetzelfde vermogen (over 24u: 128W) en dat was daar goed voor 38,6 gemiddeld. Optimaler kan niet qua condities of route, dus vergeef me aub als ik vraag wat voor vermogensmeter je gebruikt en of je zeker weet of die accuraat is?
De mijne is efficiënter dan de Milan GT die ik had (en inderdaad vooral qua versnellen, maar ook bij constante kruissnelheid) maar zo efficiënt als jij beschrijft kan ik alleen maar van dromen.
Gisteren reed ik 65 km met een gemiddelde van 44,5 per uur, maar had daarvoor wel 200W gemiddeld (235 gewogen gemiddeld) nodig.
Tenzij jij die 62km ook op een perfect parcours hebt gereden zonder enig oponthoud en op tubeless POTT ofzo
Max vermogen van 326 vind ik ook bijzonder (weinig) want als ik zo langzaam optrek kom ik op mijn route nooit aan 42 gemiddeld. Ik zou mijn best moeten doen om niet per ongeluk harder te trappen op het eerste stukje na een stoplicht. Ik accelereer meestal met 400-500 watt en als ik echt wil opschieten ga ik daar goed overheen
Zelf heb ik daarvoor in mijn SnoekL zeker 180W gemiddeld nodig, op mijn woonwerk route althans. Maar ook het lokale rondje rond de roeibaan zonder stoplichten enzo gaat me niet met die snelheid lukken met zo weinig watts.
Op de wielerbaan van Sneek had ik vrijwel hetzelfde vermogen (over 24u: 128W) en dat was daar goed voor 38,6 gemiddeld. Optimaler kan niet qua condities of route, dus vergeef me aub als ik vraag wat voor vermogensmeter je gebruikt en of je zeker weet of die accuraat is?
De mijne is efficiënter dan de Milan GT die ik had (en inderdaad vooral qua versnellen, maar ook bij constante kruissnelheid) maar zo efficiënt als jij beschrijft kan ik alleen maar van dromen.
Gisteren reed ik 65 km met een gemiddelde van 44,5 per uur, maar had daarvoor wel 200W gemiddeld (235 gewogen gemiddeld) nodig.
Tenzij jij die 62km ook op een perfect parcours hebt gereden zonder enig oponthoud en op tubeless POTT ofzo
Max vermogen van 326 vind ik ook bijzonder (weinig) want als ik zo langzaam optrek kom ik op mijn route nooit aan 42 gemiddeld. Ik zou mijn best moeten doen om niet per ongeluk harder te trappen op het eerste stukje na een stoplicht. Ik accelereer meestal met 400-500 watt en als ik echt wil opschieten ga ik daar goed overheen