26-Jul-2024, 09:10 AM
(25-Jul-2024, 07:40 PM)Peter de Rond schreef: Dat je met ovaal minder vermogen nodig bent is bekend, het is ook beter voor je gewrichten.Wij van WC eend...
Heb meerdere klanten gehad
(25-Jul-2024, 08:20 PM)Hardloper schreef: En Peter had over vermogensmeter links. Ik verwacht dat de meeste mensen net zoals met de handen, de rechter been de goede kant is. Dus dat deze meer vermogen levert als links. Dus dat het iets meer dan maal 2 is. Maar dit zijn speculaties.Zoals AJ ook al schrijft: Normaal is je "slechte" been/arm sterker. Bij mij is dat heel lang geleden al eens vastgesteld:
Links ben ik nauwkeuriger, maar de vermogenspieken zijn rechts hoger.
In de fiets merk je daar minder van omdat je probeert in balans te blijven. Ik ben vrij zuiver: mijn vermogen L/R is meestal 50/50, en zo niet dan 49/51.
(26-Jul-2024, 07:56 AM)Bacchus schreef: Om aan te tonen dat er geen 50 W aan energie in de ketting verloren gaat, heb je geen power meter nodig, noch ovale kettingbladen: Fiets een uurtje met de relevante fiets met ronde kettingbladen op de genoemde 40 km/u, voel of de ketting 500 °C* is opgewarmd.Vermoed dat ik eerder al gestopt ben door een gesmolten stoel
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.