05-Aug-2024, 05:52 PM
Mooi verslagje Wim. Ik was er ook bij. Mooi bij Lol is dat er altijd in goed overleg een route gekozen wordt, waaraan ik dit keer ook een klein stukje mocht bijdragen. Dat kleine stukje fietspad was voor mij de eindstreep van een heel lange rit terug van het WK ligfietsen te Roskilde in 1997. Toen gefietst met Ard, die er dit keer ook weer bij was. De behoefte aan pauze werd ook tijdig kenbaar gemaakt, maar daarbij werd even niet op de Kermis in Lettele gerekend. Dus maar iets verder door. Goede gesprekken, heel gezellig en steeds (hopelijk) aangepast op het tempo van de langzaamste deelnemer.
Dat tempo ligt niet hoog en anders wordt het gewoon nog iets naar beneden aangepast, heb je ook zin om eens met anderen te ligfietsen, gewoon doen.
Voor mij was het het zo'n 135 km, ongeveer, omdat ik het niet helemaal zeker weet op hoeveel km van huis ik de teller op nul gezet heb.
Dat tempo ligt niet hoog en anders wordt het gewoon nog iets naar beneden aangepast, heb je ook zin om eens met anderen te ligfietsen, gewoon doen.
Voor mij was het het zo'n 135 km, ongeveer, omdat ik het niet helemaal zeker weet op hoeveel km van huis ik de teller op nul gezet heb.