Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buelk racing hood en warm weer
#2
(11-Aug-2024, 05:19 AM)bucovaina schreef: Maar nu vraag ik me af, wat zou ik morgen doen? Het wordt hier 34C. Zou ik het erop wagen en gewoon toch met de racekap op rijden? Of beter maar badkuip modus?


Ik kan de racekap altijd op het werk laten liggen, mocht het toch echt te warm zijn.


Ik heb gisteren met mijn dochter op de racefiets een klein tochtje gemaakt. Ondanks het lage tempo had ik toch behoorlijk zweet op de rug, ik zweet nogal makkelijk. Als ik alleen rijd, heb ik altijd de kap op en na gisteren is de twijfel bij mij helemaal weg. Ik voel me kaal zonder kap. Maar hele volksstammen zijn juist blij als het weer het toelaat zonder kap te rijden.

Dus... je zult er zelf achter moeten komen tot welke groep je behoort.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 05:19 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door datakneder - 11-Aug-2024, 06:13 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 11-Aug-2024, 08:33 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:59 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door 365cycle - 11-Aug-2024, 09:46 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 11-Aug-2024, 10:26 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 11-Aug-2024, 12:51 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door twilwel - 11-Aug-2024, 06:41 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:05 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:57 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:44 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 10:14 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 11:50 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 01:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 12-Aug-2024, 02:11 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 04:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 12-Aug-2024, 10:21 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 13-Aug-2024, 09:36 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 05:16 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 05:42 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 07:32 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 12-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 07:33 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 13-Aug-2024, 10:00 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 14-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 14-Aug-2024, 08:50 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Lig-ger - 17-Aug-2024, 12:25 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 21-Sep-2024, 07:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM