Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buelk racing hood en warm weer
#4
kJa daar valt natuurlijk wat voor te zeggen. Peter zei het me ook dat hij "beginnelingen" altijd aanraadt om zonder kap te rijden. Langs de andere kant, ken ik de route al wel even.

En echt wel verleidelijk om toch die racekap erop te zetten om het verschil in tijd met de Questen te kunnen vergelijken Tongue
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 05:19 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door datakneder - 11-Aug-2024, 06:13 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 11-Aug-2024, 08:33 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:59 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door 365cycle - 11-Aug-2024, 09:46 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 11-Aug-2024, 10:26 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 11-Aug-2024, 12:51 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door twilwel - 11-Aug-2024, 06:41 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:05 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:57 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:44 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 10:14 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 11:50 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 01:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 12-Aug-2024, 02:11 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 04:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 12-Aug-2024, 10:21 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 13-Aug-2024, 09:36 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 05:16 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 05:42 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 07:32 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 12-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 07:33 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 13-Aug-2024, 10:00 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 14-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 14-Aug-2024, 08:50 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Lig-ger - 17-Aug-2024, 12:25 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 21-Sep-2024, 07:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM