Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buelk racing hood en warm weer
#10
Blijkbaar geven ze plaatselijk 38 graden. Misschien reden op zich om toch maar badkuip-modus te gaan.

Ik wil wel eens voluit. Maar tijdens de werkweek kan ik dat moeilijk. Toch zeker niet als ik de dag ook weer omdoet woon-werken. Mijn conditie is niet goed genoeg dat ik er geen last van heb. Mocht ik er geen last van hebben, zou ik wel voluit gaan denk ik Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 05:19 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door datakneder - 11-Aug-2024, 06:13 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 11-Aug-2024, 08:33 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:59 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door 365cycle - 11-Aug-2024, 09:46 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 11-Aug-2024, 10:26 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 11-Aug-2024, 12:51 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door twilwel - 11-Aug-2024, 06:41 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:05 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:57 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:44 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 10:14 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 11:50 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 01:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 12-Aug-2024, 02:11 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 04:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 12-Aug-2024, 10:21 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 13-Aug-2024, 09:36 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 05:16 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 05:42 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 07:32 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 12-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 07:33 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 13-Aug-2024, 10:00 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 14-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 14-Aug-2024, 08:50 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Lig-ger - 17-Aug-2024, 12:25 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 21-Sep-2024, 07:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM