(19-Aug-2024, 11:20 AM)Bacchus schreef: Nu zal 1m30 wel heel krap zijn maar ik heb het idee dat een Hurri best een kleine "vanaf"-lengte lijkt te hebben. Daar zou ze ineens ook een hele volwassen fiets aan hebben.
Een Hurri heb ik hier wel om eens te passen ;-) Denk ik nog wel maatje te groot, maar wie weet.
(19-Aug-2024, 01:29 PM)datakneder schreef:(19-Aug-2024, 08:39 AM)TimSch schreef: Wie heeft in de schuur nog een geschikte kinderligfiets staan? Liefst zo'n Altena Bike Estrellita, lijkt me geschikt modelletje.
Ik heb in mijn schuur nog een klein challenge ligfietsje staan. Was vroeger van het verhuurbedrijf bij Amersfoort in de buurt. Mijn zoontje heeft ermee leren ligfietsen. Ik heb geen idee of je er al met 130 op kunt, maar het zal niet veel schelen. Wel heb ik de cranks en trapas gebruikt in mijn vm. (155mm) Die wil ik niet kwijt. En op dit moment zit er geen zitje op, maar die slingert zeker nog wel ergens rond. Je mag 'm zo hebben.
Dit lijkt me een leuk project! Maar ik zie in je profiel dat je niet bepaald in de buurt woont of in een richting waar ik wel eens moet zijn Even over nadenken, sowieso dank voor het aanbod!!
(19-Aug-2024, 01:36 PM)voodoo schreef: Ligfiets verstelbaar ca 5 tot 12 jaar
€ 125,00
https://link.marktplaats.nl/m2129422979?...ialbuttons
Ik ben toch huiverig van dit soort bouwseltjes. Zullen vast prima voor het idee zijn, maar om haar daar nu 10km+ mee op pad te sturen? Mogelijk fietskampeertripjes etc.
Dan klinkt een kleine Challenge inderdaad interessanter, zoals Wim al hint
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt