22-Aug-2024, 10:53 AM
(22-Aug-2024, 10:42 AM)bucovaina schreef: (Vrije momenten vinden met 2 kleine koters in huis is ook een dingetje waar ik rekening mee moet houden ).
Ik ben juist ooit begonnen met het fietsen van mijn woon-werk-verkeer om meer tijd te hebben voor onze toen nog jonge 3 dochters.
Gaan sporten kost altijd heel veel tijd, maar ik wilde toch iets doen aan mijn gewicht en gebrek aan fitheid zo'n 23 jaar geleden.
Mijn oplossing was toen om iets meer reistijd in te calculeren en verder dus meer tijd voor de kinderen te hebben.
Ook had ik na de geboorte van onze oudste dochter 1 dag per week ouderschapsverlof. Aangezien wij in 3 jaar tijd 3 dochters hebben gekregen (1,5 jaar zit er telkens tussen) had ik toen jarenlang ouderschapsverlof. Toen dat stopte was de jongste 3 en werd ik heel ernstig ziek en vanaf dat moment heb ik tot op de dag van vandaag 1 werkdag ingeleverd. Heb ik nooit spijt van gehad. Heeft mij veel opgeleverd aan ervaringen en mooie momenten.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler