30-Aug-2024, 10:09 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Aug-2024, 10:12 AM door Wim -de roetsende.)
(30-Aug-2024, 10:05 AM)Hardloper schreef:(29-Aug-2024, 10:39 PM)Willeke_IGKT schreef: Tip, als er geen Bedankt van mij onder je bericht komt te staan lees het even terug en kijk of het misschien als onvriendelijk gelezen kan worden.
Het is namelijk een van mijn redenen om niet te bedanken.
Een andere is dat ik het gewoon vergeten ben, of het hele bericht over het hoofd gezien heb.
Ik vind deze uitleg een hele mooie om mee te nemen. Ook iets wat misschien handig is voor nieuwe gebruikers.
Ik vond de eerste reden ook heel handig, totdat ik de laatste twee redenen las. Tja, dan weet ik het dus nog niet
(30-Aug-2024, 09:29 AM)Raymond schreef: Ik vind dat de moderaters goed werk doen. De draadjes gaan regelmatig ver en lang off-topic (soms wel een halve pagina aan berichten voor mijn gevoel) dat het voor mij aanvoelt als een kaping van het topic. Ik haak dan soms af, omdat ik het zonde van mijn tijd vind om al dat off-topic gewauwel door te ploegen op zoek naar on-topic info.
Mee eens.
Alhoewel ik mij daar zelf ook schuldig aan maak. Maar ja, wie niet?!
Ik vind wel dat er in de 'Hangplek' iets meer ruimte moet zijn om van het onderwerp af te dwalen.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler