Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flevobiker meldt zich weer
#51
Photo 
Ik kwam deze foto nog tegen, mijn toenmalige vriendin had een Flevobike Easyrider.
[Afbeelding: s!AvWLUt0NRnsUiIgPZykks5omGKEqcQ?embed=1...eight=1200]

Ik was ook aanwezig op CycleVision in 2001, hier een fotootje van allemaal Quests:
[Afbeelding: s!AvWLUt0NRnsU9R98eOTYfzUzRtpp?embed=1&w...eight=1200]

Een vriend van me had later een Quest gekocht en daarmee in Amsterdam een ongelukje mee gehad. Toe die gerepareerd was gingen we hem ophalen bij velomobiel.nl dat toen net geopend werd.
Aangezien die vriend op tijd terug moest zijn in Amsterdam en we de tijd vergeten waren besloten we de Quest en mijn Flevobike in de trein te zetten.
Ik dacht dat dat niet zou lukken maar met een positieve instelling moet je het gewoon proberen!
Ik herinner mij nog dat de conducteur wel even stond te kijken, voor de Quest hadden we een trein kaartje gekocht maar voor mijn Flevobike niet (omdat het een vouwfiets is)
[Afbeelding: s!AvWLUt0NRnsU9g6hhnf27wZDnshJ?embed=1&w...eight=1200]
[Afbeelding: s!AvWLUt0NRnsU9g3FI_CV961oGLen?embed=1&w...eight=1200]
Antwoord }


Berichten in dit topic
Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Apr-2023, 01:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 09-Apr-2023, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 09-Apr-2023, 08:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Apr-2023, 12:41 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Apr-2023, 08:25 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door renehin - 17-Apr-2023, 02:43 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 05:22 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 17-Apr-2023, 05:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 17-Apr-2023, 06:31 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 17-Apr-2023, 09:44 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Bacchus - 18-Apr-2023, 02:07 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 20-Aug-2023, 07:39 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jan van Ochten - 17-Apr-2023, 10:03 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Aug-2023, 10:13 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Roepers - 25-Aug-2023, 11:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 03:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinR - 11-Nov-2023, 06:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Nov-2023, 09:45 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Nov-2023, 10:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 29-Jan-2024, 01:51 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Tom Fekkes - 29-Jan-2024, 06:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 29-Jan-2024, 07:09 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 29-Jan-2024, 08:42 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 25-Feb-2024, 12:50 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Lopopodium - 25-Feb-2024, 03:34 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 25-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 07-Jun-2024, 10:09 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 07-Jun-2024, 01:13 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door melle z - 07-Jun-2024, 02:27 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Arend-Jan - 07-Jun-2024, 11:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 07-Jun-2024, 11:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 08:03 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 08-Jun-2024, 11:14 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 16-Jun-2024, 08:19 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 08-Jun-2024, 11:38 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 08-Jun-2024, 01:21 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2024, 04:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door martinus - 16-Jun-2024, 08:36 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Merijn - 17-Jun-2024, 07:36 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 10:25 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 10:42 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 06-Aug-2024, 04:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2024, 05:59 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 01:47 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 02:29 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2024, 05:26 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door GertBr - 06-Aug-2024, 12:20 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Hardloper - 06-Aug-2024, 07:48 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Gideonaut - 07-Aug-2024, 06:32 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2024, 06:56 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 09-Sep-2024, 11:06 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door 365cycle - 09-Sep-2024, 12:14 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Wim -de roetsende - 09-Sep-2024, 06:57 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 10-Jul-2025, 11:30 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door Jeroen S - 11-Jul-2025, 09:10 AM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 11-Sep-2025, 03:30 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door tiemen - 23-Sep-2025, 01:38 PM
RE: Flevobiker meldt zich weer - door datakneder - 23-Sep-2025, 03:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik vind dat ook 1 va...Jeroen S — 10:26 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM