(09-Sep-2024, 05:11 PM)Frutsel schreef:Dan kunnen de reiskosten leuk oplopen, vooral dan als het niet naast de deur is en dan nog heb je geen gegevens op papier, die zul je dan zelf moeten vergaren door eigen metingen en dat voor een product van €10.000,=? Moet niet gekker worden. En dat hele verhaal wellicht 6 keer of zo.(09-Sep-2024, 03:54 PM)Joop99 schreef: Men gaat echt niet veel kilometers rijden om even te zien of het past
Hmm. Als ik meer dan €10.000,- euro uit ga geven aan iets dan wil ik wel meer dan 'even zien of het past', en ja, daar rij ik ook nog wel een paar honderd kilometer voor.
Zeker met iets als fietsen, waar lichaamsmaten veel verschil kunnen maken. En dan heb ik het nog niet eens over de breedte. Lang lichaam, kort lichaam, onder/bovenbeen lengte, schoenmaat. Ga zo maar door.
(09-Sep-2024, 06:32 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat zou ik iedereen just wel aanraden. Het is geen broodje bij de bakker.
Ik ben iedere keer weer verbaasd als er beginnende ligfietsers of vm-rijders zijn die nauwelijks een serieuze proefrit gaan maken.
Een proefrit is wat mij betreft voor een beginner sowieso meer dan een uur. Dan pas ga je merken of het echt wel of echt niet iets voor je is. Niet na 5km al.
Je zit hier al in fase 2, je hebt al een keuze gemaakt tussen typen velomobielen en nu wil je weten of die voor jou geschikt is.
(09-Sep-2024, 06:32 PM)Wim -de roetsende schreef: Die vm-en bestaan al: de Milan en de Bülk.Dat weet iemand die net komt kijken niet, ik trouwens ook niet, maar ik heb al een velomobiel, dus niet actief gezocht, alleen even gekeken naar die DF(-XL) omdat daar de discussie over was.
(09-Sep-2024, 06:32 PM)Wim -de roetsende schreef: Die tweede opmerking over oplichten lijkt niet erg aardig. Is het echt je bedoeling om te suggereren dat dit nu gebeurt?Ik hoop het niet, maar soms gaan mijn wenkbrauwen omhoog als ik sommige zaken lees op het forum. Sommige van die zaken worden dan afgedaan als technisch mankement, hoe zo?, je had die fiets toch ontworpen? Dus soms is die invulling heel anders dan je denkt. Een andere vertaling zou kunnen zijn fout voorgelicht. Het gaat er daarna om hoe het wordt opgelost, om maar het begin te herhalen "Het is geen broodje bij de bakker.".
e-Orca 0099, ICE Adventure HD