09-Sep-2024, 09:55 PM
(09-Sep-2024, 08:52 PM)365cycle schreef: De website van ICB is niet ideaal, ze maken fietsen geen websites. Het budget is beperkt, want de gelikte site die zij misschien hebben, daar betalen jij en ik voor.Ik denk niet dat vier regeltjes met maten van oa de "entree" het budget gaat raken. En waarom zouden wij, die de site betalen, dan niet mogen vragen om de maten erop te zetten?
(09-Sep-2024, 08:52 PM)365cycle schreef: Daarnaast zie je bij Donkervoort ook niet op de site hoeveel ruimte je precies hebt in zo'n sportwagen, als je het wil weten zal je erheen moeten gaan om te passen.Volgens mij is dat maatwerk en wordt afgestemd met de koper, daarom zijn die dingen zo duur.
(09-Sep-2024, 08:52 PM)365cycle schreef: Dat je niet soepel in- of uit gaat stappen als je 2 meter bent en 150 kg weegt kan ik je nu ook alvast vertellen, en daarbij dat je hetzelfde gaat ervaren als je een KTM X-Bow GT aanschaft voor dagelijks gebruik.Die maten haal ik niet en succes met (verkeers-)drempels bij die KTM.
(09-Sep-2024, 08:52 PM)365cycle schreef: een goede vriend die daadwerkelijk ruim 150 kg weegt heeft allerlei problemen gehad met frames van wielrenfietsen omdat er gewoon geen merk is dat iets bouwt dat geschikt is voor zijn gewicht (terwijl de frames wel fors groter zijn dan wat normaal is).Misschien moet je vriend gaan kijken bij ICE, alleen het zijn wel drie wielen.
(09-Sep-2024, 08:52 PM)365cycle schreef: Je hebt een flinke dataset nodig om op afstand bij benadering te kunnen bepalen of je gaat passenNee, maar twee maten, of je in de lengte erin past en hoe breed de "entree" of "cockpit toegang" is. In fase 1 kun je dan beslissen van "aardig, eens zien" en "no way, gaat 'm niet worden". En dan hou je als het goed is een lijstje over met kandidaten waarbij op basis van maten het zou moeten passen.
e-Orca 0099, ICE Adventure HD