11-Sep-2024, 08:16 AM
Bij de DF kun je nog instellen, bij sommige van de nieuwe fietsen van Daniel, is de stoel ( 7 versies ofzo) direct met de muts verbonden. en valt er niet veel te stellen. De stoel heeft gaatjes die op de kopjes van 2 inbusboutjes passen. Dat zit dan zoals het zit. Bij een volgende rijder met andere positie wordt het dan wel wat lastig.
Er zit een behoorlijke evolutie in de Velomobielen, waardoor er veel nieuws komt. Stuurgeometrie is een onderdeel waarin na de DF door Daniel een boel veranderd is. Zie de Alpha veerpoten. Hij heeft er erg op gelet hoe de fiets zich bij zijwind gedraagt. Of er bij andere fabrikanten ook veel veranderd is weet ik niet. Of de stuurgeometrie van de Snoek anders is als de Quest? Bij mijn GT met Panzer besturing en enkelzijdig remmen merkte ik bijvoorbeeld zeer forse reacties op enkelzijdig remmen. Foutje in de schuurstraal. Geen idee of dat er nog in zit bij de Bülk. Ik heb dat recent veranderd door andere voorste stangetjes aan te brengen. Nu is het weg, en daar ben ik best blij mee. Er zijn ook rijders van dezelfde fiets die datzelfde gedrag veel minder problematisch vinden.
Er zit een behoorlijke evolutie in de Velomobielen, waardoor er veel nieuws komt. Stuurgeometrie is een onderdeel waarin na de DF door Daniel een boel veranderd is. Zie de Alpha veerpoten. Hij heeft er erg op gelet hoe de fiets zich bij zijwind gedraagt. Of er bij andere fabrikanten ook veel veranderd is weet ik niet. Of de stuurgeometrie van de Snoek anders is als de Quest? Bij mijn GT met Panzer besturing en enkelzijdig remmen merkte ik bijvoorbeeld zeer forse reacties op enkelzijdig remmen. Foutje in de schuurstraal. Geen idee of dat er nog in zit bij de Bülk. Ik heb dat recent veranderd door andere voorste stangetjes aan te brengen. Nu is het weg, en daar ben ik best blij mee. Er zijn ook rijders van dezelfde fiets die datzelfde gedrag veel minder problematisch vinden.