18-Sep-2024, 08:46 PM
Met de aankoop van de QuestXS heb ik nog wel een paar euro over om de banden te verwisselen voor wat snellere. Voor liggen er nu kojak schwalbes onder en achter een Speed contact van Continental. Geen idee van de breedte van de bandjes, maar ik ben voornemens om ze alledrie gewoon te vervangen door de geroemde CCU's van Continental.
Het achterwiel is een 559 achterwiel en daarvan zijn er 3 versie: 47, 50 en 55mm. Wat is het advies hier?
De 50mm past en is iets makkelijker te krijgen bij de diverse webshops dan de 47mm. Of de 55mm past, weet ik niet.
Voor was ik voornemen om de 32-406 erop te zetten in plaats van de kojaks. Lijkt me met het oog op de draaicirkel beter dan de 42mm versie.
Welke achterbandbreedte is het meest gunstigst qua snelheid/comfort?
Het achterwiel is een 559 achterwiel en daarvan zijn er 3 versie: 47, 50 en 55mm. Wat is het advies hier?
De 50mm past en is iets makkelijker te krijgen bij de diverse webshops dan de 47mm. Of de 55mm past, weet ik niet.
Voor was ik voornemen om de 32-406 erop te zetten in plaats van de kojaks. Lijkt me met het oog op de draaicirkel beter dan de 42mm versie.
Welke achterbandbreedte is het meest gunstigst qua snelheid/comfort?