18-Sep-2024, 09:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Sep-2024, 09:13 PM door 365cycle.)
Ik vind die van Ymte ook niet mooi qua kleurstelling. "Mijn" voormalige Milan SL, die nu van Fiets Velo is, vind ik echter moddervet; keihard roze met carbon accenten. Alleen jammer van de witte toerkap, daar moet echt een likje verf op
(18-Sep-2024, 05:28 PM)ZoefZoef schreef: Hopelijk is jouw overstap en de positieve review ervan reden voor meerdere velonauten om de overstap te maken naar de Tuna.Hoop het ook! De Tuna verdient echt een groter publiek. Of eigenlijk: Meer velonauten verdienen een Tuna.
(18-Sep-2024, 05:28 PM)ZoefZoef schreef: Ik heb geen idee van de verkoopaantallen van de huidige modellen van ICB maar heb het idee dat die met de jaren er niet op vooruit gegaan zijn.Mwah, ze hebben ook honderden fietsen in onderhoud he. Dat levert ook centen op.
(18-Sep-2024, 05:28 PM)ZoefZoef schreef: Persoonlijk vind ik de Tuna ook niet zo mooi en ik denk dat de looks en het imago van een velomobiel toch een hoop doen voor de verkoopaantallen. Misschien zelfs meer dan de werkelijke rijeigenschappen.Ik vond die afwijkend gekleurde kappen ook lelijk. De mijne is volgens m'n buurman (die een Mazda CX-60 heeft) soul red (het lijkt er idd veel op) met zwart, waarbij de scheiding gewoon halverwege de fiets zit, en er geen afwijkende kleuren op losse delen zitten.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.