26-Sep-2024, 02:38 PM
(26-Sep-2024, 06:16 AM)Wim -de roetsende schreef: Het valt mij wel vaak op dat automobilisten bereid zijn tot veel verkeersovertredingen om een medeweggebruiker te wijzen op zijn verkeersovertreding of zelfs vermeende verkeersovertreding.Mij ook. En soms is het niet alleen een verkeersovertreding, maar ook een bedreiging of zelfs een regelrechte poging tot doodslag.
Ze gaan dan toeteren, te krap inhalen, snijden, te kort op een voorligger rijden, na het inhalen hard op de rem trappen, op een te hoge snelheid inhalen, over een doorgetrokken streep inhalen, tegemoetkomend verkeer hinderen om mij in te halen/aan te spreken op mijn overtreding, mij filmen tijdens het inhalen/autorijden, enz. enz.
Wie heeft er nog meer geconstateerd?
Dat hier niet op gehandhaafd word vind ik altijd heel bijzonder.
(26-Sep-2024, 02:12 PM)Veloquest schreef: Ik moet wel zeggen de velomobiel haat kom je dus eigenlijk alleen tegen als je op de rijbaan fietst omdat ze zelf artikel 5 plaats op de weg niet kennen. En Helaas willen ze ook nooit een gesprek aan gaan dus kan ik ook niet vertellen van www.magdatdingopdeweg.nlMwah, nee, ik heb het ook wel als ik op het fietspad rijd. Vooral als ik automobilisten ingehaald heb over het fietspad hebben ze nog weleens commentaar.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.