30-Sep-2024, 09:53 PM
(30-Sep-2024, 07:52 PM)Tijanus schreef: Als er nog steeds 370 velomobielen per jaar uit die fabriek rollen vraag ik me wel af waar de motivatie voor de Buelk-4-more vandaan komt. Was de groei eruit (of de groei uit de groei?) of was er daadwerkelijk al een dalende trend? De B4M lijkt me zeker een welkome aanvulling voor de markt (in ieder geval voor de consument), maar bij een verviervoudiging van de productie in tien jaar tijd zie ik voor de fabrikant weinig noodzaak.Van een goedkopere fiets kan je er meer bouwen. Die is namelijk vooral eenvoudiger te bouwen.
Daarnaast kan er voorraad aangelegd worden want in basis zijn alle B4M hetzelfde.
Als je grotere aantallen kan doen en daarmee ook aan vraag voldoet wordt je business ook stabieler.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.