Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL editie 2024
#1
De fiets gepoetst, banden gewisseld en op spanning, stroomlijnkapjes op de voetgaten, tempo gefietst deze week, de aanhanger staat voor de deur. Kortom: alles klaar voor LEL morgen. Behalve dat er nog geen draadje is op ligfietsers.nl  Big Grin

Bij deze dus!  Smile

Het wordt mijn tweede (dus automatisch het doel mezelf te verbeteren  Tongue ). Er zijn bijna 30 aanmeldingen dus het belooft een mooie middag te worden! Ook wel wat forumleden en een toffe afvaardiging van Noorderligt (6 deelnemers en een stuk of 3 vrijwilligers). 

Weer prima: droog, niet te koud. Wel een stevige bries uit het Zuiden dus afzien de terugweg...

Ik heb er zin in!!
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }


Berichten in dit topic
LEL editie 2024 - door TimSch - 19-Oct-2024, 04:22 PM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2024, 06:58 PM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2024, 12:31 PM
RE: LEL editie 2024 - door TimSch - 19-Oct-2024, 07:52 PM
RE: LEL editie 2024 - door Josligfiets - 19-Oct-2024, 08:47 PM
RE: LEL editie 2024 - door Hoekie - 20-Oct-2024, 12:45 PM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2024, 08:01 PM
RE: LEL editie 2024 - door Bart Verbeek - 20-Oct-2024, 08:10 PM
RE: LEL editie 2024 - door TimSch - 20-Oct-2024, 08:11 PM
RE: LEL editie 2024 - door Bart Verbeek - 20-Oct-2024, 08:14 PM
RE: LEL editie 2024 - door TimSch - 20-Oct-2024, 08:51 PM
RE: LEL editie 2024 - door John70 - 20-Oct-2024, 09:21 PM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 20-Oct-2024, 09:32 PM
RE: LEL editie 2024 - door Hoekie - 20-Oct-2024, 09:35 PM
RE: LEL editie 2024 - door 365cycle - 20-Oct-2024, 09:38 PM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 20-Oct-2024, 09:46 PM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 20-Oct-2024, 09:49 PM
RE: LEL editie 2024 - door LigfietsWilsum - 21-Oct-2024, 08:05 AM
RE: LEL editie 2024 - door Veloquest - 21-Oct-2024, 01:51 PM
RE: LEL editie 2024 - door 365cycle - 21-Oct-2024, 02:36 PM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 25-Oct-2024, 12:01 AM
RE: LEL editie 2024 - door Hoekie - 25-Oct-2024, 11:18 AM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2024, 11:49 AM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 25-Oct-2024, 12:56 PM
RE: LEL editie 2024 - door 365cycle - 25-Oct-2024, 02:06 PM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 25-Oct-2024, 10:45 PM
RE: LEL editie 2024 - door Veloquest - 27-Oct-2024, 06:28 AM
RE: LEL editie 2024 - door Willeke_IGKT - 27-Oct-2024, 07:28 AM
RE: LEL editie 2024 - door Bart Verbeek - 27-Oct-2024, 07:36 AM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 27-Oct-2024, 08:19 AM
RE: LEL editie 2024 - door Veloquest - 27-Oct-2024, 08:32 AM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 27-Oct-2024, 11:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM