Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL editie 2024
#13
Mijn officiële rijtijd is heel wat langer dan ik op Strava en Garmin heb staan (55:27 en 55:20 respectievelijk; 55,2 km/u gemiddeld), komt doordat ik een minuut of 8 heb stilgestaan bij de groene Snoek die op zn kant lag..  Cry

En over de oosterburen: die reden wel allemaal (?) met fragiel of zeer kostbaar rubber, met afgeplakte koplampen en wielkasten, etc etc. D.F. op Michelin Blue flange radiaalbanden bijvoorbeeld, en veel Pro One TT editions, tubeless.

Mijn fiets stond op gewone straatbandjes en rij ik morgenochtend weer mee naar kantoor.

Heb wel echt respect voor Mathias, die me voorbij kwam alsof ik een gezapig toerritje reed, en het record verpulverde.

Weet niet wat het voor weer was vorig jaar, John70, maar los van de wind was de luchtvochtigheid ook hoog vandaag, en dat maakte dat het warmer aanvoelde dan het was.
Ik trapte ook minder watts dan ik normaal zou kunnen, al was mijn voorbereiding ook bepaald niet optimaal.
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Hoekie , 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
LEL editie 2024 - door TimSch - 19-Oct-2024, 04:22 PM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2024, 06:58 PM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2024, 12:31 PM
RE: LEL editie 2024 - door TimSch - 19-Oct-2024, 07:52 PM
RE: LEL editie 2024 - door Josligfiets - 19-Oct-2024, 08:47 PM
RE: LEL editie 2024 - door Hoekie - 20-Oct-2024, 12:45 PM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2024, 08:01 PM
RE: LEL editie 2024 - door Bart Verbeek - 20-Oct-2024, 08:10 PM
RE: LEL editie 2024 - door TimSch - 20-Oct-2024, 08:11 PM
RE: LEL editie 2024 - door Bart Verbeek - 20-Oct-2024, 08:14 PM
RE: LEL editie 2024 - door TimSch - 20-Oct-2024, 08:51 PM
RE: LEL editie 2024 - door John70 - 20-Oct-2024, 09:21 PM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 20-Oct-2024, 09:32 PM
RE: LEL editie 2024 - door Hoekie - 20-Oct-2024, 09:35 PM
RE: LEL editie 2024 - door 365cycle - 20-Oct-2024, 09:38 PM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 20-Oct-2024, 09:46 PM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 20-Oct-2024, 09:49 PM
RE: LEL editie 2024 - door LigfietsWilsum - 21-Oct-2024, 08:05 AM
RE: LEL editie 2024 - door Veloquest - 21-Oct-2024, 01:51 PM
RE: LEL editie 2024 - door 365cycle - 21-Oct-2024, 02:36 PM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 25-Oct-2024, 12:01 AM
RE: LEL editie 2024 - door Hoekie - 25-Oct-2024, 11:18 AM
RE: LEL editie 2024 - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2024, 11:49 AM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 25-Oct-2024, 12:56 PM
RE: LEL editie 2024 - door 365cycle - 25-Oct-2024, 02:06 PM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 25-Oct-2024, 10:45 PM
RE: LEL editie 2024 - door Veloquest - 27-Oct-2024, 06:28 AM
RE: LEL editie 2024 - door Willeke_IGKT - 27-Oct-2024, 07:28 AM
RE: LEL editie 2024 - door Bart Verbeek - 27-Oct-2024, 07:36 AM
RE: LEL editie 2024 - door Arend-Jan - 27-Oct-2024, 08:19 AM
RE: LEL editie 2024 - door Veloquest - 27-Oct-2024, 08:32 AM
RE: LEL editie 2024 - door Tijanus - 27-Oct-2024, 11:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM