26-Oct-2024, 09:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Oct-2024, 10:07 PM door Arend-Jan.)
Misschien wel verstandig om je achterwiel te laten checken door een fatsoenlijke fietsenmaker / vm.nl
Bij de mijne hadden ze in Roemenië de nippels niet geborgd en die waren zich dus aan het loswerken. Dat resulteerde bij mij in 2 gebroken en 1 losse spaak (nippel rinkelde vrolijk in de rondte in holle velg!) binnen 4000 km.
Na wat TLC van Theo stuurde hij direct een heel stuk strakker en ik merkte het zelfs rechtuit.
Maar, natuurlijk.. ik kan met de QV-Limo veel harder de bocht om, daarin moet ik het wel heeeel bont maken voordat die een wieltje (of twee) licht.
Ik rij trouwens ook nog steeds op de 5000 S TR, met TPU Biba.
Maar heb wel een CCU besteld in 32-622
Bij de mijne hadden ze in Roemenië de nippels niet geborgd en die waren zich dus aan het loswerken. Dat resulteerde bij mij in 2 gebroken en 1 losse spaak (nippel rinkelde vrolijk in de rondte in holle velg!) binnen 4000 km.
Na wat TLC van Theo stuurde hij direct een heel stuk strakker en ik merkte het zelfs rechtuit.
Maar, natuurlijk.. ik kan met de QV-Limo veel harder de bocht om, daarin moet ik het wel heeeel bont maken voordat die een wieltje (of twee) licht.
Ik rij trouwens ook nog steeds op de 5000 S TR, met TPU Biba.
Maar heb wel een CCU besteld in 32-622