27-Oct-2024, 08:32 AM
(27-Oct-2024, 08:19 AM)Arend-Jan schreef: Is het een heel gek idee om de lijn met tijdregistratie voor volgend jaar te verplaatsen naar ná die eerste rotonde/kruispunt met het knikje naar links? Kunnen wel vertrekken en stoppen vanaf/op hetzelfde punt (want alleen daar is voldoende ruimte), maar dat dat eerste stuk niet meetelt qua tijd? Verplichte stop&go bij de lijn (anders neemt men nog steeds een maximale aanloop). Dat zou het risico op ongelukken flink verminderen.
Toen ik bij H stond (nadat hij om gegaan was) zag ik ook een ander die daar volledig moest stoppen voor kruisend verkeer, dat is ook knap irritant als je voor een scherpe tijd gaat. En op de terugweg vloog een ander ook (ongepland) volledig over de vluchtheuvel.
Kijk, ik had zoiets zelf een paar terug misschien nog als 'betutteling' bestempeld, maar ik begreep dat het op dat punt toch wel erg vaak mis gaat, en dat is gewoon zonde, toch?
Nogmaals bedankt Veloquest (en vader van) voor het bemannen van dat kruispunt halverwege, dat zou ook echt heel gevaarlijk zijn geweest zonder jullie!
ho ho het is mijn oom.
Maar inderdaad de start kan beter na de eerste kruising zijn. En opzich is er ook wel plek voor. En wie weet kan er volgend jaar dan weer een record verbroken worden.